29 Mart 2009 Pazar

Faili Meçhul Kıyak (FMK)

Yaklaşık bir ay önce Fikir Atölyesi adlı blogun sahibi Tunç Kılınç böyle bir fikir verdi internet aleminin blog küresine..

Fikir basit, birine bir iyilik yapacaksın ama bunu senin yaptığını bilmeyecek.. Tunç bey bir FMK yaptıktan sonra ortama bırakılacak bir kart da tasarlamıştı..

En başta küçük bir beyin fırtınası ürünü olarak doğan bu olay bir ay içinde umulmayacak kadar büyüdü.. Gazetelerde, dergilerde bir çok haber ve röportaj yapıldı.. en sonunda Beyaz Show'a çıktı geçen cuma..

Demek ki insanlarımın ihtiyacı olan bir şeydi bu.. Tunç Bey'e teşkkür ediyorum burdan

Ben de beyaz show'a çıkmadan bir kaç gün önce internette gezinirken gördüm bu olayı ve çok beğendim ama yazıcım olmadığı için kartlardan basamamıştım.. Geçen gün Fen-Edebiyat fakültesinden bizim fakülteye giderken yerde bir adet FMK Kartı gördüm ve bu bile benim için bir FMK oldu.. Kim bıraktıysa teşekkürler :D en kısa zamanda ben de uygulamayı planlıyorum..

FMK hakkında daha fazla bilgi almak için: http://www.fikiratolyesi.com/2009/02/27/faili-mechul-kiyak/

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder